Come get me for that magical round .:.

- Honey I´m Home

Men det tog fan sin lilla tid ... 5 timmar med små tåg och till och med bussar genom dom småländska skogarna .. aldrig mer säger jag ... fyra byten är för mycket. Men jag hade iallafall Liza vid min sida och det gjorde mycket.

Väl hemma kom Zonne och Leidebrink och hämta upp mig på stationen och jag var äntligen hemma ... var hungrig som en varulf och hade hela vägen fantiserat om hur goda pizzor vi har i Norrköping och det var mycket nära en sväng förbi Maestro ... men det finns inte bara de godaste pizzorna i Norpan utan också min mamma ... så mamma hade gjort några kryddstarka färsbullar och tomatsalsa med pasta .. .smakade ljuvligt.

Sen blev det bara chill igår, vi var på väg till både Zonne och Erik men deras flickvänner tillät dom inte att ta hem kompisar ... HAHAHA

men nu är jag hemma hos min underbara familj iallafall ... Älskar er alla



idag funderar jag på att skaffa mig en ny mobil

pejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0