Franska är väll lite ball ändå .:.

Sitter i min ensamhet på Waldemar Lorentzsson gatan 3 i ett regnigt Hstad och undrar hur jag har kunna fått det så bra ... Har en underbar familj och de bästa vännerna man kan ha, även om dom bor lite långt bort i nuläget (förutom Liza, hejja Liza !!!) ... har världens bästa flickvän som älskar och älskas på riktigt ... har pengar nog att köpa snus, kläder och god mat ... och jag har äntligen en plan på hur min framtid ska se ut ... allt löser sig om man bara väntar påt ... we do work, life is good och efter regn kommer solsken, superlativen haglar i mitt huvud och jag ler åt den gråa himmeln, because the future is so bright a gotta wear shades ...

cool:



pejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0