Fanfanfan ? .:.

Kollade min top-list på Spoten - Thåström ligger etta med Fanfanfan - hur fanfanfan kommer detta sig ... okej, hade en Thåströmknepp härom veckan då jag replaya just den låten några gånger, men inte fasiken kankankan den vara den jag lyssnat mest på ... hmm ... listan såg i övrigt ut såhära:

1: Thåström - Fanfanfan
2: Kite - I Give You The Morning
3: De La Soul - Wasn´t For You
4: The XX - VCR
5: Local Natives - Cards & Quarters (också här WTF?, har jag någonsin lyssnat på denna låt)
6: The Smiths - There Is A Light That Never Goes Out
7: God Help The Girl - God Help The Girl
8: Speech Defect - Im On My Way
9: Yeah Yeah Yeahs - Soft Shock

Också en kul grej , varför har Spotify Top 9 listor ... egenspårigt

Jaja, mycket bra låtar allehopa , rekomenderar dom varmt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0