Oerbroe .:.

Im here and im queer ...

Landade äntligen i Örebro igårkväll efter en 8,5 timmar lång resa från Halmstad ... 10:05 gick första bussen från Österskans, 1,4 h senare var jag i Göteborg och fick sällskap av Alex i väntan på nästa buss .. det blev lunch på Subway och uppdateringar på livssituationer ... sen började mardrömsresan från Göteborg mot Örebro ... full buss med trasig toalett , hjälp ... dock fick jag säte med gott om benutrymme, elutag till datorn och den trådlösa webben funkade nästan hela vägen ... så jag ska ju inte klaga ... men en halvtimma försenade fick jag tillslut kasta mig i armarna på min vackra tös och kvällen avslutades med vietnamesisk hämt-mat, fruktsallad och söndagstv ... SCORE

men nu är jag här och några snäpp lyckligare och lugnare i min själ .. love is a hell of a drug ... men dagarna kommer, precis som hemma, vara fyllda av plugg och OS ... och i de Olympiska lekarnas anda ska vi träna ordentligt har vi bestämmt också ... friskis & svettis ska bli min nya hemmaplan ...

nu tillbax till C-Uppsats




pejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0